vrijdag 16 augustus 2013

A box on a card.



Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Voor vandaag heb ik een kaartje gemaakt met
een klein doosje er bovenop. 
Voor het doosje op de kaart heb ik
een patroon van 2011 aangepast.
Het patroon is HIER te vinden.


Nog een close-up van de flink gebolde bloem.

Hieronder volgen de gebruikte Crealies-producten:
  

We gaan morgen weer HEERLIJK hoppen en
alle DT-leden laten weer creaties zien met de nieuwe stansen.
Heb ik jullie een beetje nieuwsgierig gemaakt? Ja?
Mooi, mooi.....dus tot morgen.

Liefs Wilma

6 opmerkingen:

  1. Dat ziet er weer schitterend uit ☺

    Liefss Erica ☼
    Een gezellig weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende kaart, super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zo helemaal in het wit. Heel mooi gemaakt.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi al dat wit en zo veel volume! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi Wilma en zeker zo in wit.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat mooi die stansen zeg.. en wat een prachtige kaart is er mee gemaakt.. ik vind het altijd moeilijk om te zien hoe de stans er uit komt te zien na het stansen maar als je dan zo een kaart ziet dan weet ik het wel..prachtig

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...