zaterdag 10 oktober 2015

Demo-labels.



Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

In mijn vorige blogpost gaf ik al aan dat ik jullie 4 labels zou laten zien.
Hierboven zijn er al 2 te zien. Samen met de 2 labels hieronder en nog
vele andere voorbeeldkaarten zijn deze labels morgen te zien tijdens
de demo die ik mag gaan geven. Een demo met natuurlijk allemaal
Crealies stansen, Crealies stencils (de Masks & More) en
Crealies stempels (de diverse Tekst & Zo en de Bits & Pieces).

De inspiratie voor deze labels heb ik bij Hennie vandaan gehaald.
Dank je wel Hennie.

Crealies items:
  
  
Dit is nog steeds mijn favoriete kerstbloem.

Nu ga ik alles "ff checken".....wie weet.....tot morgen.
Mocht ik je morgen niet zien.....toch een heel fijn
en gezellig weekend toegewenst.

Liefs Wilma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...