donderdag 29 oktober 2015

TTT.....Tutorial and Tips on Thursday


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Vandaag is het voor mij TTT-dag, Turorial & Tips on Thursday,
en daarom wil ik jullie laten zien hoe ik de kerstboom, de klok
en de kerstballen heb gemaakt, die ik o.a. heb gebruikt
op de kaart die helemaal aan het einde van dit bericht staat.
Ik ben gestart met wit glimmend papier/karton.


Bewerk het papier met een lichte kleur inkt en stempel,
met kleurloze inkt, de takken met Bits & Pieces no. 28 Twigs en

Bewerkt de stam met bruine inkt en de andere onderdelen 
van de boom met groene inkt en plak e.e.a. op elkaar

Zo kan de kerstboom er dan uiteindelijk uit komen te zien,
er zijn uiteraard meerdere mogelijkheden om e.e.a. op te plakken

Crea-Nest-Lies Small no. 3 Klok/Bell bovenstaande onderdelen uit

Bewerk de ophangoogjes, met het papier nog in de stans, met inkt
Bewerk alle andere onderdelen met inkt
Stempel met kleurloze inkt Bits & Pieces no. 3 Crackle,
De sterren zijn aangebracht met Masks & More no. 12.
Dit stencil is echter uitverkocht, maar heel goed

De kerstballen en de kerstklok zijn op elkaar
of los van elkaar te gebruiken

Alle gebruikte Crealies producten voor deze kaart zijn HIER te vinden

Voor de boom, de kerstballen en klok zijn de Crealies items:

Heb je nog vragen naar aanleiding van deze uitleg, stel ze dan
en ik geef zo snel mogelijk antwoord. Op- en/of aanmerkingen
of gewoon een reactie geven kan natuurlijk ook.....graag zelfs.

Tot ziens en liefs Wilma

4 opmerkingen:

  1. Mooi kunstwerkje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, wat een superkaart !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een hoop mooie mogelijkheden en inspiratie om mee verder te gaan! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...