zondag 21 februari 2016

3 Crealies Workshop Creations



Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Op 5 maart mag ik een voorjaarsworkshop geven bij
Creatief Centrum Heesch in Heesch en dit zijn
de kaarten die we daar gaan maken.
Wil jij je nog opgeven? Dat kan.....klik dan HIER.

Voor het wit-gele kaartje zijn de
Crealies items:
 
   
  

Dit is het tweede kaartje met de.....

Crealies items:
  
  
 
 

En de labelkaart als laatste. Het kleine label met "Voor Jou"
past in het envelopje dat op het grote label vastzit.

Deze bloem gaan we ook maken.

Crealies items:
Crea-Nest-Lies XXL Labels & Tags no. 3 (uitverkocht,
maar heel goed te vervangen door een ander XXL label)
  
  
 
  

Graag wil ik ook van deze gelegenheid gebruik maken om al
degene die zich hebben opgegeven, zonder ook maar een kaart
te hebben gezien, heel hartelijk bedanken voor het in mij
gestelde vertrouwen. SUPER dames.....DANK JULLIE WEL.
We gaan er met z'n allen weer een mooi feestje van maken!
Ook Wim Kros van Creatief Centrum Heesch wil ik bedanken
voor het maken van de geweldig mooie foto's.

Voor vandaag wens ik iedereen een hele fijne zondag toe
en graag tot ziens.

Liefs Wilma

2 opmerkingen:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...